Keresés

Bejelentkezés

Elfelejtettem a jelszót

Először vagyok itt, regisztrálni szeretnék

Azulena

6 termékek

Azulena, mint márka

Az európai piacon viszonylag friss névnek számító márka, hiszen csak 2014-től léptek be erre a piacra. Ennek ellenére már most sok rajongót szereztek maguknak, amit a 2016-ban megrendezett Miss Azulena akció is alátámaszt. A céljuk új dimenziókat nyitni a stranddivatban. Meggyőződése, hogy semmi sem helyettesítheti az elégedett vásárlót. Szeretné, ha a nők mosolyogva vásárolnák az Azulena fürdőruha kínálatából, tudva, hogy megtalálták azt a fürdőruhát, ami képes kiemelni a szépségüket, egyediségüket és felélénkíteni az önbizalmukat.  

Azulena: évente új kollekció

A kínálatunkat kibővítettük az Azulena márka kollekciójának  egyedi kínálatával. Megszerezni és megörvendeztetni valaki, vagy saját magát, egy Azulena fürdőruhával már ma lehetséges. A női kétrészes fürdőruhák már készenlétben vannak, hogy valakinek örömet szerezzenek. Bikinik és push-up fürdőruhák egyaránt elérhetőek, méghozzá a legnépszerűbb mintákkal és színekben. A felső és alsó részek különböző méretekben is rendelhetőek.   

Cookie-k

Cégünk cookie-kat használ webáruházunk megfelelő működéséhez és az Ön igényeinek megfelelő tartalom testreszabásához, továbbá statisztikai és marketing célokra. Kattintson az elfogadom gombra, ezzel hozzájárul ezek gyűjtéséhez és feldolgozásához, így mi a legjobb vásárlási élményt nyújthatjuk Önnek.

Az Ön cookie fájl- beállításai

Itt lehetősége van arra, hogy a saját igényeihez igazítsa a süti beállításokat , és később részletesebben beállíthatja vagy bármikor kikapcsolhatja azokat a weboldalon.

A technikai sütik a weboldal és az általa kínált funkciók megfelelő működéséhez szükségesek.

A személyre szabás a megtekintett termékek alapján történik és ezután a megjelenített tartalmat az Ön érdeklődésének megfelelően állítjuk be.

Ezek a sütik lehetővé teszik számunkra, hogy mérjük weboldalunk teljesítményét, és az adatokat vásárlóink élményének javítására használjuk fel.

Ezeket a sütiket hirdetési és közösségi hálózatok használják arra, hogy az Ön által látott hirdetéseket úgy alakítsák ki, hogy azok érdekesek legyenek az Ön számára.