Segítségre van szüksége? +3614451290

Melltartók

Szűrő

Ár

12 060 Ft
27 800 Ft

Méret

Szín

Melltartók - Triumph

Olyan melltartó után vágyik, amely tökéletesen mutat, pontosan illeszkedik, kényelmes, és finom, de tartós anyagokból készült? Push-up és soft melltartókat elegáns és érzéki szabással, mint a bralette, bardot vagy plunge melltartók éppen itt vásárolhat meg. Válogasson a színek és anyagok széles választékából. Az Ön tökéletes melltartóját könnyebben megtalálhatja a szűrő segítségével, ahol elég megadni a melltartó tulajdonságait. Jobban kedveli a párnázott, egészében csipkés vagy a merevítős melltartókat? Szoptatós melltartóra van szüksége? Vagy egy teljesen láthatatlan szilikonos melltartóra vagy szilikonbetétre lenne szüksége? Akár megvan kedvelt melltartószabása, akár alkalom szerint választ fehérneműt, nálunk kedvezményes áron vásárolhat kitűnő minőségű melltartókat minden alkalomra.

Szűrő
40 termékek

A Triumph márka története egészen a 19. századig nyúlik vissza

A márka 1886 óta van velünk, amikor Johann Gottfried Spiesshofer fűzőkészítő és Michael Braun kereskedő egy fűzőgyárat alapított. Mindegyik kézzel készült Németországban. Spiesshofer & Braun márkanév alatt már 1892-ben elkezdték értékesíteni őket Angliába. A márka vezérelve a mai napig változatlan: a nőknek gyönyörű és minőségi kivitelű fehérneműt kínálni, amely javítja életminőségüket.

A 20. században Triumph-ra változtatták a nevüket. Ez a minőséget és a kézműves kidolgozást hangsúlyozza, és a párizsi Diadalívről kapta a nevét.

Első melltartójukat 1922-ben dobták piacra, és még az 1930-as évek közepén is Európa legnagyobb fűzőgyártója voltak. Az 1990-es években Naomi Campbell és Helena Christensen lettek a Triumph márka arcai. Ma a márka világszerte ismert.

 

 

Egy márka szakértők számára: Triumph

A márka az évek során a világ egyik legnagyobb fehérneműgyártójává nőtte ki magát. 

A fehérneműkben nemcsak a praktikumra, hanem az érzelmekre is koncentrálnak. Hisznek minden nő egyéniségében és törődnek az érzelmeikkel. Nemcsak termékeket, hanem olyan élményeket teremtenek, amelyek valóban személyesek. Folyamatosan dolgoznak önmagukon. Törődnek a környezetre gyakorolt minimalista hatással. Nemcsak az új hatások, hanem az intuíció is vezérli őket.