Keresés

Bejelentkezés

Elfelejtettem a jelszót

Először vagyok itt, regisztrálni szeretnék

Gyakran ismételt kérdések

Megrendelés

Nem érkezett meg a visszaigazolás a megrendelésről?

Az Ön megrendelésének másolata automatikusan és azonnal megjelenik a megrendelés folyamatának befejeztével az Ön e-mail-fiókjában. Amennyiben helyes e-mail-címet és a megrendelés helyes másolatát adta meg, mégsem látja a beérkezett üzenetek között, kérjük, ellenőrizze a kosarat vagy szűrőt, amelyek eltávolíthatják az üzenetet. Jelölje meg címünket megbízhatónak, hogy a következő üzenetek helyesen érkezhessenek meg. Ha ennek ellenére sem találja az e-mailt, értesítsen bennünket.

Csere és visszaküldés

11.1 és 12.15 között a cserére meghosszabbított határidő érvényes egészen január 15-ig.

Lehetséges a megrendelt áru cseréje vagy visszaküldése?

Igen, nem megfelelő méret esetében, vagy amennyiben az áru nem felel meg Önnek, 30 napon belül kicserélheti vagy 14 napon belül visszaküldheti. Az áru cseréjének vagy visszaküldésének folyamata. Kérdések esetén e-mailben vegye fel velünk a kapcsolatot.

11.1 és 12.31 között a cserére meghosszabbított határidő érvényes a kínálatunk bármely más választékára is egészen 2017 januárig. Az adásvételi szerződéstől való elállás határideje a szokásos - 14 nap a küldemény átvételétől számítva.

Kicserélhető-e az áru más árura?

Igen, az áru kicserélhető tetszés szerint bármely más árura kínálatunkból.

Mennyi ideig tart az árucsere?

Amennyiben az újonnan választott áru raktáron van, a csere azonnal végbemehet a kicserélendő áru megérkezte és ellenőrzése után. Ha az újonnan választott változat nem szerepel a katalógusban (meg kell rendelni), a csere az áru raktárba érkezte után mehet végbe.

Milyen módon kell a csomagot visszaküldenie nekünk árucsere vagy az áru visszaszolgáltatása céljából?

A küldeményeket a következő címre küldje:

ALOTEX Group ID 1530/ Frogman
Széchenyi utca 44-46
4110 Biharkeresztes
Magyarország

Kérjük, vegye tudomásul:

A címnek tartalmaznia kell az ID 1530-at. A csomagok magyarországi címe a fuvarozó címe. A csomag a továbbiakban hozzánk, a Cseh Köztársaságba vándorol. A csere feldolgozása csak a csomag Cseh Köztársaságba érkeztével történik meg. A magyarországi fuvarozó címéről 3-10 nap alatt érkezik meg a küldemény. Megértésüket köszönjük.

Az árut ne csomagolja papírba, fóliába vagy egyéb zacskóba, hanem kartondobozokba (amennyiben ilyen dobozba csomagolva szállítottuk Önnek az árut), hogy a szállítás közben ne sérülhessen. A sérült vagy egyéb módon megrongálódott árut nem áll módunkban visszavenni vagy visszatéríteni az ilyen áru teljes vételárát.

Hogyan megy végbe a postaköltség visszatérítése?

Az üzleti feltételek kivonata az új Polgári Törvénykönyvvel összhangban: Az értékesítő 14 napon belül a szerződés elálltától számítva köteles a vevőnek visszatéríteni az áru árának teljes összegét, valamint az áru szállításának kifizetett költségeit. Amennyiben az értékesítő az áruszállítás módjai keretében néhány lehetőséget kínál, köteles a vevőnek a legolcsóbbal nyújtani. A vevő köteles az értékesítőnek elküldeni vagy átadni a megvásárolt árut legkésőbb azonos határidővel. Az árut a vevő az értékesítőnek (nem utánvéttel) teljes egészében kell átadnia, legjobb, ha eredeti csomagolásban, nem viselheti magán az elhasználódás vagy sérülés jegyeit. Az áru visszaküldésének költségeit a vevő viseli.

A postaköltségeket az üzlet irányába a vevő téríti.

Raktári hozzáférhetőség

Az áru raktáron van, mikor kapom kézhez, mikor küldik a csomagot?

Minden áru raktáron van, és azonnal küldésre kész. Amennyiben hétköznapokon 10 óráig rendeli meg az árut, még aznap elküldjük a csomagot, a kézbesítés a választott szállítmányozótól függően 3-4 napon belül zajlik le az elküldést követően.

Több darabot szeretnék rendelni, rendelkezésre áll?

Amennyiben az Ön által kívánt mennyiség nem áll azonnal rendelkezésre, ez az információ már a kosárban megjelenik. A megrendelés megérkeztekor haladéktalanul igazoljuk az Ön által kért darabszám elküldésének időpontját.

Kedvezményes utalványok és voucherek

Hogyan használható fel a kedvezményes kupon?

Ellenőrizze, kérem, a kuponjának adatait, és hogy: 1. érvényes-e még, 2. az Ön kosarának tartalma teljesíti-e használatának követelményeit (a választott áru vagy a vásárlás értéke), 3 jól írta-e le a kódot. A kedvezményes kódot megrendelés közben írja be a bevásárlókosárba az ajándékutalvány mezőjébe, és nyomja meg a billentyűzetén az ENTER gombot.

Elfelejtettem feltüntetni a kedvezményes kupont a megrendelésbe.

A kedvezményt használja ki a következő megrendeléskor.

A megrendelés folyamata

Hogyan válasszuk ki a megfelelő méretet?

Minden termék leírásánál a fotó alatt megtalálható az adott gyártó mérettáblázata, valamint a "Milyen méretet" gomb az elérhető méretek ajánlata fölött.

Fizetés kártyával utánvét helyett

Utánvéttel csak készpénzben fizethet. Kártyával csak közvetlenül az ALOTEX.hu-n fizethet.

Hogyan fizethet kártyával már a megrendeléskor

A megrendeléskor válassza a GOpay biztonságos fizetés lehetőségét, és automatikusan át lesz irányítva a fizetési átjáróhoz, ahol kifizetheti a megrendelését bankkártyája segítségével.

Rendeltem Önöknél, de nem érkezett meg a visszaigazolás

A megrendelés befejezte után azonnal e-mailben meg kellett volna jönnie a megrendelés másolatának. Nyilván nem fejezte be a megrendelést vagy rossz e-mail-címet adott meg. Vegye fel velünk a kapcsolatot info@alotex.hu e-mail-címen.

Hírlevél - üzleti közlemény

Hol található meg a hírlevelük?

Előfordulhat, hogy a hírlevél az Ön e-mail-fiókjában belekerül a körlevelek vagy reklámközlemények közé, ahol kinyitható.

Hogyan kell feliratkozni a hírlevélre?

Jelentkezni a weboldalunk alján lehetséges, ahol megtalálható a szóban forgó űrlap.

Hogyan kell kijelentkezni?

A lábjegyzetben mindig megtalálható a gyors kijelentkezéshez való hivatkozás. Amennyiben teljes regisztrációs fiókkal rendelkezik, lehetősége van kijelentkezni közvetlenül az Ön fiókjából.